در حال بارگذاری ...
  • پلمب مشاورین املاک غیرمجاز در شهر جدید پرند

    در مرحله بعدی کارشناسان و بازرسان تعزیرات به سراغ مشاوران املاک شهر تهران خواهند رفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح مقابله با مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف در استان تهران آغاز شده و طی یک هفته اخیر در بازرسی‌های میدانی در شهر پرند ۳۰ واحد غیرمجاز پلمب شده‌اند .

    طرح مقابله و برخورد قانونی با مشاوران املاک متخلف طی یک ماه اخیر در وزارت راه و شهرسازی در تعامل با سازمان تعزیرات آغاز شده است که پایلوت طرح استان تهران بوده ، از پردیس اقدامات اولیه آغاز شده ، در یک هفته گذشته در پرند بازرسی‌های میدانی انجام شده که منجر به پلمب بیش از سی واحد غیرمجاز در شهر جدید پرند شده است .

    کمیته رسانه‌ای مقابله با واحدهای غیرمجاز در راه و شهرسازی استان تهران از اهداف تشکیل این کمیته را مقابله با سوداگری قیمت زمین و خانه عنوان کرد و گفت : در مرحله بعدی کارشناسان و بازرسان تعزیرات به سراغ مشاوران املاک شهر تهران خواهند رفت . 




    مطالب مرتبط

    شفاف سازی در شکستن قیمت‌ها تاثیرگذار است و وزارت راه و شهرسازی با تدوین و اجرای برنامه‌هایی مانند «سامانه خودنویس» جلوی فعالیت واسطه گرانی که با نیت کالای سرمایه ای بر روی مسکن کار می‌کنند را با مشکل مواجه می‌کند .

    |

    از مجموع متقاضیان حائز شرایط ۱۰۹ نفر تخصیص پروژه شده اند . این واحدهای مسکونی در شهرهای آزادشهر و بندر ترکمن قرار داشته و بدیهی است در صورت تامین زمین به فرهنگیان سایر شهرهای استان نیز تخصیص پروژه خواهد شد .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    اقدامات بخش مسکن بسیار امیدوارکننده است ؛ برای مثال در استان سمنان و برخی دیگر از استان‌ها ، جهشی بسیار عالی در بخش مسکن صورت گرفته و مردم رضایتمندی قابل توجهی از این امر دارند .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    نظرات کاربران